Nyfrissad och kollektiv


Jaha, då sitter lilla jag här... Kaisas lilla inneboende,  eftersom att Kaisa är lite dålig på det här med att blogga... för tillfället så,  får jag helt enkelt ta saken i egna händer :)

Och vad har hänt sista tiden i lilla Kaisas liv? Eller snarare, Kaisa - Jonas - mitt - och Tompas liv?
 Vi bor numera i ett kollektiv. Och eftersom att Kaii jobbar kväll hela tin så har hon inte så mycket tid över till sin lilla familj... Det blir mest att vi går om varann.
 
Jag kan ju i alla fall berätta att Kaisa blev superfin i håret efter sitt frisörbesök förra veckan. Själv tycker hon att det är liiite för ljust, men jag tror att hon vänjer sig snart...




Ett litet smakprov ... Titta såå fint det blev!




-fjuuufjuuuueee ... (ska vara en busvissling)


/ Caroline
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!