SURPRISE :)

Åkte hem till grabbarnas lya där Caroline bor för tillfället  vid 20:15

Vi gick upp på verandan & tog ett glas Rosé & snackade,
helt plötsligt säger hon att vi måste gå ner nu..
"Jaha tänker jag & går i min egna lilla värld & pratar om
hur mkt mysigare jag tycker att de är på vedandan på kvällen"..
  

 → Jag gick ner för trappan & blev såååå överraskad :D
.....nästan livrädd
  haha

 → Där stod dom uppställda som en liten gosskör & sjöng,
                  Ja må hon leva, ja må hon leva lalalala

 → Jag fick även en världens finaste & godaste tårta
                    & ett par jeansshorts & två linnen

 → Det bjöds på supersmarriga pannkakor till middag :D
                            Made by Simon - pannkakornas mästare!

 → Efter middan bidde det bubbel & Rosé 
           för hela slanten !!!


 → Tillsist knallade många av oss ner till Native för lite
                                            fuldans till alla våra hits innan jag drog mig hem!


Tack allesammans för denna fina överraskning
& Tack Caroline som stryde ihop allt inför denna dag/kväll ♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!