Life is good

Hej igen alla Kaisas kära läsare, det är bara lilla jag ... igen!

När jag ändå är i farten med bloggandet för Kaisas del så tänkte jag ge en liten update om vad vi gjort de senaste dagarna när vi haft turen att ses :)

I torsdags när jag anlände till denna lilla ö, blev det en rejäl utgång. Kaisa tog med mig till dessa smultronhak hon och hennes (numera även mitt) gäng brukar gå till ;)  Så fick jag även träffa alla störtsköna människor!
Jag tror inte Kaisa riktigt har påpekat hur bra hon egentligen har det här borta, så kan jag väl göra det åt henne.
Hon bor superduperfint, har ett toppenjobb, underbara människor runt omkring sig, fantastiskt väder... Och jag är glad att jag fått chansen att ta del av det jag med!

Vi har även hunnit med lite pool häng hos några av grabbarna från jobbet. Avnjutit en underbart god sushi på den tjusiga restaurangen Zest och törstat efter den sol som vågats sig fram under hela långhelgen!
Men som sagt, det har varit en hel del jobb för K´s del...
En fågel viskade i hennes öra att dem på jobbet är väldigt nöjda med henne och att dem ser tydliga framsteg!
Och hur kul är inte det? :D Wiiie! 




 

Se så kul man kan ha det här borta  :)  ...

     







 
Sweet dreams / Caroline

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!