Dag 7

Okaaaj.. Söndagen den 17 Maj!
Grattis till mig själv :p

Som ni säkert förstår nu så firade vi mig på lördagen ist.. Mycket bra val!

Vaknade trött, bakis & faktiskt 22 år.. hmm
Men det var även min första & absolut bästa födelsedag då jag fick vakna upp brevid J ♥



Mammi & papps tog en sista prommis strandpromenaden bort till St.Julians
medans jag & J försökte vakna till liv :)

Vi tog bilen bort till Protomaso där vi mötte upp M&P för att keka lunch/middag
Buffalo Bills - MUMS




Sen gick vi mot bilen & det var dags att hämta väskorna & köra mina kära föräldrar till Luqa
.. flygplatsen!



♥♥♥

När vi hade vinkat av mammi & papps så väntade vi in nästa lass som skulle komma..
"Petter & hans getter" aa.. eller get ;)

VI körde runt & letade efter ett hotell till grabbarna & sen åkte vi till Kappara,
där Maja & hennes sim-team höll hus.. Hälsade på & fick lite lösgodis till kvällen :)

Tillslut kom vi hem.. Bara J & jag, & det var dags för en mysig hemmakväll med lite lösgodis & Prison Break!

Åh vad mitt liv är underbart ♥ K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!