Vilken härliig dag.. la la la la la

Strutta upp upp sängen samtidigt som J skulle till jobbet..
fast än att ja är ledig idag!!
..Städade efter Simon & J från gårdagens griserii :p
Fick uppenbarligen något fel i huvudet
för helt plötsligt började jag storstäda.. haha

Öppnade upp balkongdörren & möttes av en stor SOL,
så idag blev det frulle ute i solen i lugn & ro!

frulle i solen Utsikt från Balkongen
Nu ska jag piffa till mig lite, på me solbrillorna & knalla ner till stan för att
möta upp L & Jennyh för lite shopping & kanske en god lunch & en öl i solen ;D
Åhhhh va solsken kan göra en glad.



Ska bjuda på en bild från igår osså som jag tog
när jag & L va ute på en prommis.

Häst & vagn

Sånt ser ni inte varje dag hemma i Svedala va?

Later.. Love.K

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Åh va underbart med Sol :D

Ser jätte härligt ut !



<3

2009-03-13 | 11:52:13
http://lifeasiloveit.blogg.se/
Emma

Åh va mysigt. Fräsch frukost och en skön promenad i solsken, det är annat än vi har det. Här är allt snötäckt, men just nu ganska fint med vitt på träd och vägar :)

2009-03-13 | 12:15:50
Lina

Du har det så bra älskliiing !

jag saknar dig massor systeryster (L)

2009-03-13 | 17:18:44
http://linzee.blogg.se/
Liisa

haha..."hur tar ni er till jobbet?"

det skulle det ha ståt under hästvagnen :D haha!

Kram / L

2009-03-13 | 18:14:58
http://mittlivikaos.blogg.se/
Mammi

Snacka om att jag blir avis!!Jag kan gärna flytta ner å bli erat hembiträde, så slipper du städningen!:D Puss Mammi,(krama dom andra från mig)

2009-03-13 | 19:09:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!