Update.



Huset ni ser på bilden.. Där bor vi :)

Så här såg de ut en morgon när jag va på väg till jobbet.
I Sliema, Qui Si Sana.

Kom precis hem från en lunch på Straw.. Godaste fatira-mackorna !
På vägen hem råkade ja slinka in i en butik o fick me mig en mysig kofta, leggings och en kjol me mig hem..
Nu sitter ja, mätt o belåten i soffan (okaaj lite ångest att ja inte kom upp i tid o träna imorse) me ett glas O'boy som ja är så glad att vi fick ner hit.. nu väntar jag bara på att få ett lass me turkiskt peppar osså, de skulle varit pricken över i!

Ni ska få lite update från förra veckan:

Jobbade 8-17 hela veckan o fick hoppa in även på söndagen.
I torsdags va de dags för Pankakskväll, de är något som vi ska försöka hålla i nu framöver :D Måste nog endå erkänna
att ja blev ganska nöjd me resultatet tillslut.. Kan lova er att de inte såg så lovande ut i början haha
Nåååå va tycks ?



What else.. Vi hade himla fint väder i helgen! Äntligen.
I lördags tog jag o J en prommis strandpromenaden bort till St.Julians o satte oss på en utav våra favorit resturanger o tog en öl/glas vitt i solen :) Lovley 




Lördagkväll bidde samlades Dan, Tompa, Simon o Sebbe hemma hos oss för lite 'förfest' innan vi fortsatte bort till Skyclub där Eric Prydz skulle spela ! Drog hem vid 2 eftersom ja skulle jobba söndag.. o missade Prydz som inte spelade förns efter 2 :p Buuuuu!




Nu ska ja snart kila.. jobbar 4-00.30 ikväll..
Mitt första kvällspass, spännande om ja kommer kunna hålla mig vaken :p Wish me luck.
Ha en underbar dag & tänk på mig <3
Love.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Åh, vad vårigt o härligt de ser ut !

De är så kul att läsa hur du har de :)

O skit snygg bild på dig från utekvällen !



Saknar dig ! <3

2009-03-04 | 20:00:59
Hoffa

Tjejer, eller närmare bestäm alla ni som är med i "huddinge-tjej-ligan". Jag känner er inte så jätte bra men har de senaste två-tre åren lagt märke till en väldigt obehaglig grej. Jag pratar inte med någon av er något speciellt sådär, vilket det därför känns bättre att skriva det här. Jag ska gå rakt på sak. Jag är rädd för utvecklingen av ert gullande med varandra. För ett par år sedan var det puss och kram. Detta har eskalerat sakta men säkert. Idag kommenterar ni alla möjliga bilder med hur vackra ni tycker den andra är, hur mycket ni älskar varandra och hur fantastiskt allt alltid är. Jag tror detta kan vara något som mellan er eskalerat och blivit till ett beroende där ni triggar varandra hela tiden.

Vad kommer hända och vad kommer sägas samt skrivas om ytterligare 2-3 år? Vill bara ert bästa. /Hoffa

2009-03-04 | 21:37:02
http://goda.sanningskommitten
Emilié

Om 2-3 år Hoffa, då kommer vi alla ligga med varandra i samma säng med nya orgier varje halvtimme. Det du!



Ser jättemysigt ut Kai :) Klart vi tänker på dig -massor!!

2009-03-05 | 11:24:18
http://plump1s.blogg.se/
K

Haha.. va roliga ni är Tomas o Jonas aka Hoffa !

2009-03-05 | 15:02:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!