Maltas första tjejlag ;)

Kom precis hem från första fotbollsträningen :) måste säga att det var sjuuuuukt kul !
De är såhär att alla bettingbolag och vissa andra företag är i full gång med en fotbollsserie där bla GNUF/BETWAY's grabbar har ett lag.. satt o småpratade lite med Marie på jobbet och skämtade till det att det vore kul med ett tjejlag..
O här är vi nu ;D De kallar jag laganda!!




Nu ska jag däva ner i sängen me J och titta på Waterland !

Natti* Love.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Va kul Kaiian !

Jag vet ju att du är en stjärna på fotboll :D

<3

2009-03-04 | 13:58:11
http://lifeasiloveit.blogg.se/
J

Inte waterland baby... WATERWORLD!

2009-03-04 | 15:11:55
Emma

Haha, va roligt !

2009-03-05 | 18:57:28
Hilda

Jag önskar jag var där och fick lira med er :D Mycket bra initiativ av er snyggo !

2009-03-05 | 21:33:04
http://hildaforssell.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!