Min helg.

Fredag:  A day off ! Sovmorgon till 13.00 .. slängde i mig lite mjölk med flingor o mötte upp Lisa på Preluna. Vi hade en riktig Spa-dag :) Vi gymmade, simmade/badade och badade ångbastu! Därefter tog vi oss bort till St. Julians för att fixa lite ärenden :p På kvällen kollade vi på killarnas fotbollsmatch NOIQ - Betfair som tyvärr slutade med förlust efter en grym insats i spöregn och hagel! Kvällen avslutades med en trevlig middag tillsammans me J's jobb o sen hemmis ! 
                                                            
                                                                                Spa preluna

Lördag: A day off! En fin och solig morgon - Underbart !
Rensa garderoben och storstädning stod högst på vår lista idag.. skönt när man väl har tatt tag i de! Vi mötte upp Lisa, Johan o Tompa o tog en prommis bort till St.Julians för en mysig brunch på Cafe Portomaso. Blev dock lite väl blåsigt till och från tills det tom började regna! Jag & J tog en rejäl shopping-runda (till honom denna gång) sen va de dags att piffa till sig för kvällen.. Förfest hos Hannes o grabbarna och sen vidare på Annas födelsedagsgalej :) Synd bara att ja hade missat att de var DRESSCODE.. Alla tjejer hade små söta klänningar o ja kom i ett par jeans o en oversize tröja..
Haha typiskt!     

                   Brunch på cafe Portomaso    Världens finaste kille  Förfest 

Söndag: Jobbade 8.00-17.00
Har vart sååååååå trött idag.. ja får skylla mig själv eftersom ja gick ut en sväng dagen innan men tur då att vi hade lugnt på mailfronten idag! Tack (a) Träffade upp Jihad, Dogge, Elin & Roy på Black Gold, där dom satt o tog "en" söndagsöl.. Ehhhh Nej tack! Blev en pint Coca Cola istället. Mötte upp min prins och shoppade loss på TexMex för en svull & filmkväll. En skön söndag tillslut iaf! 

                                                            I väntan på maten..     Chicken wings- SVULL


Hoppas ni har haft en bra helg! Love.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hilda

Älskar att läsa hur du har det K. Det verkar helt underbart och jag hoppas jag kan komma ner och hälsa på snart <3

2009-03-08 | 23:23:57
http://hildaforssell.blogg.se/
Emilié

Myspysigt c",) Puss!

2009-03-09 | 00:02:25
http://plump1s.blogg.se/
pappi

det verkar vara ett mysigt gäng Hur går det med nya lyan?

2009-03-09 | 22:08:28
K

Hilda.. de är kul att hålla er uppdaterade :) Börjar komma in i de lite.. Ja blir Bättre o bättre dag för dag ;p haha Vill att ni ska komma ner snart osså <3



Papps.. Jo de ;) Och snart får du träffa gänget! De går bra, jag gillar den jättemycket.. men vi ska nog på visningar nästa vecka för ett penthouse inför sommarhalvåret :D

2009-03-13 | 10:44:20
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!