Sånt som bara vi kan !

Hade en riktigt lugn dag på jobbet.. knappt några mail alls faktiskt..
en dag i drömmarnas värld framför youtube med massa mysiga disneylåtar & kärleksbalader passade mig perfekt idag :) 
 
Inte alls för bortskämd

Fick även prata med  Danni idag osså, 2 gången på bara några dagar :D
Så härligt att bara få prata av sig lite om egentligen ingenting <3

På väg hem från jobbet när jag hoppat av taxin va jag bara tvungen att knäppa några kort ut över vår fina utsikt..
såg så mysigt ut me segelbåtarna & de gav mig nästan lite vårkänslor!

    

Väl hemma hos en söndagstrött J blev det inget annat än spring, bus & kittel (förlorade som vanligt)
Hmmm.. Jaaa lyckades inte jättebra me mitt gömställe men liiite smälte jag väl endå in ;D



Söndagar.. kan va en dag man tycker det kan vara mysigt att laga en god middag tillsammans med någon man tycker om, men ikväll kände vi för en spontan prommenad längs med strandprommenaden & avslutade med en god pizza, vin & efterrätt på ett av våra favoritställen :) En helmysig kväll med den bästa <3
 
Fler spontan-kvällar åt folket !


         

Kort & gott.. En mysig söndag!

Xoxo. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Tycker du valde ett helt perfekt gömställe sötis ! ;) haha

<3

2009-03-16 | 15:35:31




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!