Övernattningsgäster.

Jonas & grabbarna hade grill- & ölkväll hemma hos oss igår,
medans lilla jag jobbade.

När jag kom hem från jobbet 00:30 fick jag stoppa om  Dan & KG som låg så snällt i soffan.. utan kuddar
(dom fick varsin kudde & sov gott hela natten som små barn..)



Mitt alarm ringde 08:00 imorse, dags för morgonprommis !
Jag & J drog på oss träningskläderna & gick ut & knalla en timme,
starkt jobbat av oss två
;)



..Det bästa som finns efter en prommis i 30 graders värme är att komma hem
 & slänga sig i poolen.. & det kan jag lova er att vi gjorde :D
I just love it

Sen serverade jag oss alla med kaffe & kokt ägg ute vid poolen, supermys!

Jaaa, annars har jag hunnit med att tvätta & sola lite idag..
sådär lite lagom halvjobbig dag  Mohahaha



Jobbar nu ikväll 16:00-00:00
sen tänkte jag möta upp C & hennes sis, Mikaela som är här på besök för lite fuldans i PV..


Det var läänge sen nu !

Love. K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!