Midsommar!

Midsommar brukas firas med nära & kära,  nube & sill, en midsommarstång & en skvätt regn..
.. i år bidde det något helt annat !

Midsommarafton började med att jag jobbade 08:00-16:00 & därefter va det "stormöte" & event med jobbet inplanerat,
vi hade inte en aning om vad vi skulle hitta på utan hade bara blitt tillsagda
att ha badkläder, ombyte & myggstifft med oss!

Som sagt började dagen med jobb & möte

 

Sen fick vi plocka med oss badleksaker & gå ut till bussen som skulle ta oss nånstans..



På bussen fick vi reda på vart vi skulle fira midsommar..
Comino was the place :)

Vi blev serverade ed öl & åkte två små skruttbåtar ut till ön..



Väl framme, blev det bad, lek & öl i stora mängder



Några va tvungna att jobba..
Kan va världens bästa arbetsplats ;)



Små grodorna var en självklarhet, runt en provisorisk midommarstång
Fri bar ska man aldrig klaga på ;D



solnedgång & grillat :)




När klockan slog midnatt så var det dags att packa ihop & bege oss till Bedouin Bar..



Därefter tackade jag för mig eftersom jag skulle jobba 08:00-16:00

Det blev en väldigt lyckad midsommar, dock himla tråk att jag inte fick fira den med min älskling..

Men bättre sent än aldrig.. Glad Midsommar ♥

/ K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

Glad midsommar på dej med skrutt ! ;D

USA va sjukt bra :D o nu är jag hemma o jobbar igen och det är pest pest pest :(

Jaa, vi ska flytta till den spännande staden Växjö ;P Fick precis reda på idag att vi har fått en lägenhet och nu håller jag på att söker jobb för fullt. Jag saknar dig med siiiis !!! Vilket dag exakt kommer du hem ? Älskar dig <3

2009-06-23 | 21:43:16
K

Va roligt :) testa ngt helt nytt.. har ni fått lgh genom hockeyn eller har ni köpt? :) När flyttar ni?



Jag kommer hem den 12 juli.. så snart så :) men då ska ja på husbilssemester en vecka.. men v30 ses vi!

Då blir de kraaaamkalas ! Älskar dig <3

2009-06-30 | 21:31:36
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!