looong time no see!

Som ni säkert har märkt så har de varit ganska tyst i bloggen,
tyvärr så har jag inte haft tillgång till Internet då vi har flyttat..


Finns så mycket som jag vill ha sagt..
men vet inte riktigt vart jag ska börja.. haha

Jag har bla hunnit med:

Grisfest hos Karl som avskedsfest för bästa J som valt att sluta på NOIQ
Jätterolig eftermiddag/kväll..  Svingott !



Vi har FLYTTAT från Sliema till San Gwan :
and I loove it c",)



Jonas har vart på sitt första tandläkarbesök som maltes.
Resultat: Inga hål & jättebra tänder ;p så duktig så!



J har även hunnit med att semestra 10 dagar i Swe,
så sötaste C ställde upp som sambo :)

Vi fick för oss att köra en Strawberry Daiquiri -kväll
som slutade i ovanlighetensskull med fuldans ;)




Hannes har fyllt 23 år !
så vi hade en liten grillkväll (invigde grillen) & presentöppning @ our place.



Girls night out..
Jag, Carro, Hedda & Fanny hade en myskväll på Fuego me rosé & vattenpipa



Utöver detta så har jag & Carro haft en sk. Spa-vecka med massa:
Film-mys, God mat, mycket jobb, promenader &
sol, bad & bus vid poolen


hemma vid poolen

Nu ska jag försöka vara flitig med update igen framöver :)

Best regards,
K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Weeei, som jag har längtat :D

2009-06-10 | 13:53:46
http://plump1s.blogg.se/
Ida

Jaa det var verkligen på tiden Kaiisii!

Längtar tills man får träffa dig! miss you! Love!

2009-06-10 | 14:05:43
K

hihi.. (a) ja nu jäklar är ja igång igen ;D



Åh jag Längtar tills jag får träffa dig Ida!

Miss u girls.

2009-06-10 | 14:53:09
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
caroline

haha, best regards ;) sköning!

underbara oss!

2009-06-11 | 08:46:38
http://carolineis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!