Im addicted to.. Bruna bönor!

Då menar jag självklart inte vilka bruna bönor som helst..
utan Kaffebönor !!



Sitter just nu på min favoritplats i soffan (i hörnan)
som jag nästan aldrig sitter på för att J hinner alltid före :p
med en kopp svart kaffe, framför min lilla rosa ägodel 
  
  

Jag ska snart bege mig ut i solstolen en liten snabbis &
vänta på att min man ska bli klar med sitt möte,
vi behöver åka ner till Arkadia Foodstore en snabbis innan dom stänger..
Det är Public Holiday idag, & allt är stängt eller stänger tidigt !

Åh vilken härlig start på dagen..

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Låter mysigt. ^-^ (och den datorn är sjukt snygg) Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-30 | 11:10:48
http://gratisbesatt.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!