Grillkväll @ ours

Har haft massa annat för mig de sensate dagarna så jag passar på att blogga
på jobbet eftersom vi har så lugnt idag..

I fredagskväll så kom NOIQ-gänget över till oss på lite grillmys!
lånar kort från Lisa




Lisa & Johan kom lite tidigare så vi tog oss ett dopp i poolen




Båål är en självklarhet :)




De är inte som de ser ut..
Jag ska inte ta på mig äran till den goda maten,
utan lilla jag hoppade bara in för en vändning eller två av köttet  :)
Kvällens grillmästare: Jonas Daag




Tack för en supertrevlig kväll !
måste vi göra om c",)

Later. K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Tack själv! Det var jätte trevligt! :)

2009-06-29 | 11:15:44
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!