Det blir en dag på stranden.. la la la

Uppe med tuppen..
GO ringde på dörren 08:00 & skulle fixa våra TV-kanaler,
dessvärre visste jag inte vart alla sladdar satt eller vart kopplade så ja var tvungen att väcka J iaf :S

Men men.. kanske lika bra de, så vi kommer iväg tidigt till standen.
Vi har ju finbesök här nu osså, familjen Daag :)

Dom kom i söndags, men jag har jobbat varje dag sen dess så idag, på min lediga dag kan vi umgås hela familjen!
MYS-dag.



Mot Golden Bay vettja :D awiii!



Vi var där en dag förra veckan jag & J, la oss på ett par solstolar & bara njöt !

Drack ett glas rosé & låg & prata om allt & ingenting :)



Jonas passade även på att jobba lite..
många runt omkring kollade på honom när han låg där med avundsjuka blickar,
& servitriserna kom till&med fram & frågade av nyfikenhet..

Bästa killen & bästa arbetsplatsen :)
lite avis är jag faktiskt.. hihi




Jag hörde att ni har bra väder i Swe igen, va härligt för er.. Bort med regn & rusk!
Men iaf.. jag ska tänka på er när jag ligger på beachen idag ;)

Love. K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Åh vad underbar du har det gumman! Allt kort och paris och allt! Låter som du lever livet fullt ut :D Precis som det ska vara! Jag va inte vid datorn när du skrev igår på facebook :( sen när jag såg det skulle jag sova ... Hoppas du mår bra! snart ses vi, det ska bli så härligt att få träffa hela gänget igen :D ALLA tillsammans!! ;D Love L

2009-06-24 | 14:22:41
K

Ja, det stämmer.. jag har det underbart :)

Miss u <3

2009-06-30 | 21:27:27
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!