Night shift.

Tillbaka efter 2 veckors semester i Svedala..

Känns skönt att vara tillbaka & komma igång med jobb osv igen..
Om..
..det är lika skönt att börja sina 3 första jobbpass
efter semestern att jobba natt, kan diskuteras.

Första natten gick som en dans..
Andra är halvt avklarad..
men just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen..
TRÖTT var namnet !



Bara en natt kvar efter denna.. wiihoo !
Och sen blir det 3 dagars ledighet för att vända tillbaka dygnen
& det bästa av allt..

Jag & Jonas..
får besök av två solstålar,
Mimmi & Uffe
!

Nu ska jag jobba på, så hoppas jag att detta nattskift springer iväg..
Så jag kan få komma hem & krypa ner hos min älskade J

Sov gott gott folk !

Love.K





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!