Finally!

Nu tappar ni väl minsann hakan? ;D

Får faktiskt i mitt första, alldeles egna inlägg börja med att ge credd till J min nyblivna sambo :) som ledsnade på mig som aldrig kom till skott me bloggandet o tog saken i sina egna händer! TACK

... För två veckor sen satt jag hemma i vår mysiga lilla villa på Hagvägen och packade för kung o fosterland !

 ... o nu sitter jag helt plötligt på den lilla medelhavsön, Malta - Overkligt var ordet!

Som J skrev i det första inlägget så åkte jag inte själv ner, utan fick sällis av Camilla o Jocke :)
När vi kom hem (som de nu kändes när jag klev in i lägenheten efter att ha "pendlat" ett antal ggr) blev vi välkomnande med en mysig middag o vin, made by Jonas,Tomas & Simon.. 
Långhelgen o finbesöket bestod utav en hel del festligheter men även en liten utflykt till huvudstaden Valletta.


            

  


Sen ska jag även berätta att jag har kommit igång bra på de nya jobbet - Betway :)
Ett i-gamingföretag där jag sitter i skandinaviska o engelska supporten.
Dom här två första veckorna har det varit utbildning,
så jag har fått lära mig hur alla pogram fungerar mm o börjat lite smått med mail. 
De är mycket info att ta in o mycket att lära men samtidigt väldigt kul 
o  gänget jag jobbar med är störtsköna! Jag trivs helt enkelt.

         Här spenderar jag mina dagar ;)
Här sitter jag om dagarna


 So far so good..
Jag håller som sagt på med inskolningsbiten här på Malta än så länge
och känns som de kommer bli en hur bra som helst !

Jag lovar er att jag ska försöka hålla er uppdaterade framöver..
bara att hojta till om det är något speciellt ni vill veta eller se ;D

Nu är det duntime / Love.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Mammi är stolt !! Skönt att se att du verkar ha det hur bra som helst. Men du ska veta att vi saknar dig ,det är väldigt tomt & tyst här hemma. Många Pussar & Kramar Mammi

2009-02-26 | 18:30:40
http://diktumfactumbyk.blogg.se/
Emilié

Äntligen Kaii! Som jag längtat efter dina egna ord -nog för att Jonas också var helt okej, men det är ju trots allt din blogg :) Saknar dig men snart så ses vi! Puss

2009-02-26 | 21:40:51
http://plump1s.blogg.se/
Camilla

ÅÅÅ! Saknar dig Kai! Snart kommer jag flygandes till er!! ;)

2009-02-27 | 14:47:16
Emilié

Hellu ?! Vad händer i ditt land? Berätta för oss :)

2009-03-02 | 21:05:26
http://plump1s.blogg.se/
Hilda

Finally, wohoo :D

We miss you, big time <3

2009-03-03 | 07:33:11
http://hildaforssell.blogg.se/
K

haha.. söta ni !



Emelie.. ja laddar inför ett nytt!

O jag saknar er alla <3

2009-03-03 | 22:03:41
Lenita

Dåliga jag har varit jätte seg på att gå in och kolla om du uppdaterat! Men nu har jag ju lite att läas iaf ;D

Skönt att se att du trivs! Jar har på nåt konstigt sätt inte fattat att du verkligen bor där nu!

Du är saknad här hemma!



Nu ska jag försöka läsa vidare! :)

Love L

2009-03-05 | 14:20:21
http://lenitaw.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!