I see you..

Idag har det varit en hektisk dag..
men all stress vände med ett välbehövt besök på
Hotel Radisson i Golden Bay´s Spa.
Vi bubblade, drack champange & tog en vasin massage-behandling.
Vardagslyx.

..mammi & papps ska ha ett stort TACK som har hjälp oss så mycket i butiken.
ni skulle ha semester men hamnade ner på Candynavia ;p Sötaste ni ♥

Nu sitter jag på jobbet..
Jag är trött i kroppen men jag tror mest att det beror på massagen idag.

Mina älskade vänner, Mimmi & Rebecca kommer till vår lilla ö imorgon :D
längtar verkligen.. dom 3 små grisarna blir återförenade  ♥

..Det är mycket i tankarna inatt.. Om allt & ingenting..
hjärnan går verkligen i högvarv!

Hela kontoret är nersläckt, känns skönt..
jag sitter & lyssnar på en låt som jag har fallit pladask för..
Kan vara en av de finaste låttexter jag nånsin har hört;


Blunda, Lyssna & Njut..


Detta inlägg blev visst lika rörigt som jag & mitt huvud.. :$
ni får ta det med en nypa salt vettja.


Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Åh vad skönt med spa, det behövde du ;) Ha så kul med mimmi och rebecca :D

Har du besämt vilket datum du kommer hem förresten?

<3

2009-12-02 | 09:26:42
http://lenitaw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!