Bad Hair Day.

Passerade ett skyltfönster igår och fick se mig själv.. WHAAAAAAAAA

Fy f''n alltså som jag ser ut i håret.. Utväxt är de fulaste jag vet!
Och nu har jag det själv.. Hur kan man låta sig själv gå runt så?

.. ingen annan än Mimmi har fått röra mitt hår när det gäller sådant,
men eftersom jag nu får stå på egna ben.. så måste jag ta tag i detta själv..
& det är NU!

Nu ska jag springa ner till Heaven & göra något av mitt hår..



... Snälla, gör så att detta blir bra :S

Wish me luck..


Later. /K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mie

Heeeeeej. Min bror, din far är här och skulle guida in mig på din blogg - gick sådär va. Gubben är inte riktigt digital. Men med Åsas hjälp gick det bättre. Hoppas att ni har det bra.



Kram - Mie

2009-04-29 | 11:58:19
http://envanligblogg.blogg.se/
Lina

Lycka till !

hur blev håret ? Puss

2009-04-29 | 16:30:24
K

Heeej Mie :) Haha.. ne jag kan bara tänka mig.. han är för söt papps! Va roligt att du tittar in.. Mammi guidade mig till din blogg osså häromdan, har dock bara hunnit in en snabbis, spännande ! Hur mår familjen/kusinerna ? Kramar. K





Lina.. Tack :) De blev bra, är nöjd :) Pjuuu haha

2009-04-29 | 18:02:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!